Friday, April 16, 2010

Kenangan bersama AKU & MEREKA

Minggu ni aku rasa hepi sgt2...ntah knapa...maybe sbb aku dpt jumpa semua kwn2 skolah rndh kat FB kot...rindunyer sama mereka2...smua dh berjaya dlm bidang msing2...ada yg duk kt luar negara skrg...jeles dan bangga dgn mereka...tp aku still bangga dgn kehidupan aku skrg coz insyaAllah aku akn dpt apa yg aku inginkan iaitu nk jd seorang pndidik. Facebook telah menyatukan kami semua. Terima kasih kerana menghubungkan tali silaturrahim kami yg tlh skian lama terputus. Hehe...trima ksih jgk kt besfrenku Noor Afifah Fauzi yg uploadkan gmbr kami masa darjah 3 dulu...hahaha...lucu btul tgk gmbr ni masa tu..zmn aku skema sgt2...hahaha (^_^). Ketika ni la tersangat byk kenangan manis bersama. Main2 je dulu, tak mcm skrg...huhuhu....main kejar2 dlm kelas, sepak2 tudung botol la, main sorok2 la...syok giler...skrg??? humpphhh mana de lagi nk main2 cmtu...haha...rasa nk enjoy cm dulu je. Kwn2 dulu pn caring sgt2...huhu...bestnye klu dpt kmbali ke zmn persekolahan cm dlu2 kn..??? hmmm....tp apakan daya masa tetap berjalan seperti biasa...tik tok tik tok...sedar tak sedar, aku dh 20 tahun tahun ni...kenangan bersama kwn2 ni akanku semat dihatiku selalu. Hope our friendship will last forever and after. Miss u all my frenz...



Apa yg aku rasa gembira lg bila dpt jmpe ckgu math ksygn aku dlu kt FB, Cikgu Yusop Mansor...suka sgt bila ckgu ajar...tringat lak bila kami xingat sifir...haha kena berdiri ats kerusi secara berjemaah lak tu...tp semua tu memberi smngt kpd diriku untk terus meminati MATH... MATH sentiasa dihatiku...hrmmm...terbukak lak foto yg ada dlm FB cikgu...wahhhh...terkejut gak bila ckgu ada smpan lg gmbr2 masa kat skolah rndh. Kenangan terindah btul la...nk nangis ase....wawawawa....rindu ssgt....hukhukhuk =(....Lbih2 lagi bila cikgu ucapkan tahniah kat aku sbb bakal menjadi seorang guru, cikgu siap doakan aku berjaya lagi...huhu...terharu~~~TERIMA KASIH CIKGU~~ jasamu amatku kenang. Rindu cikgu jgk....huhu



>> Masa Merentas Desa <<



>> Pertandingan Mewarna <<


>> Cikgu-cikguku <<



No comments:

Post a Comment